Job 32 van 119


Report this listing

Solliciteren



Inside Sales Medewerker


Functie

Voor een bedrijf in Vottem , gespecialiseerd in kwaliteitsvolle kantoorartikelen voor professionele klanten, zijn we bij Unique op zoek naar een Inside Sales Specialist . Heb jij een commerciële mindset en doe je steeds dat tikkeltje extra voor je klanten? Dan kan dit zomaar je droomjob zijn.

Dit is alvast een greep uit jouw takenpakket als Inside Sales Representative:

  • Jouw eigen klantenaccounts worden door jou beheerd, en dat altijd met een glimlach
  • Je klanten kunnen bij jou terecht wanneer ze vragen hebben, zowel telefonisch als via mail
  • Nieuwe businessopportuniteiten, die spot jij van mijlenver. Je bent steeds op zoek naar nieuwe klanten
  • De klanten-database wordt voortdurend up to date gehouden door jou
  • Je inspireert jouw (bestaande en nieuwe) klanten aan de hand van het uitgebreide gamma aan kantoorproducten en – dienstenportfolio.

Jouw profiel

Wanneer is de match tussen jou en de vacature compleet?

  • Je spreek vloeiend Nederlands, en je kan je verstaanbaar maken in het Frans wanneer dat nodig is
  • Jouw commerciële skills? Die staan on point. Ook coldcalling schrikt jou niet af
  • Idealiter heb je al een eerste ervaring opgebouwd in field- of inside sales
  • Je bent vertrouwd met SAP en SFM-systemen
  • Enkele van jouw meest typerende kenmerken: assertief, klantvriendelijk, zin voor initiatief

Heb je interesse in deze vacature en stel je jezelf graag kandidaat? Bezorg ons dan jouw cv via mortsel@unique.be of bel ons via 03 449 66 90. Onze recruiters nemen snel contact op met jou.

  • Het plan voor klantenwerving ontwerpen en de klantbezoeken plannen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Merchandisingacties op poten zetten bij een klant tijdens promotionele acties (producten benadrukken, afficheren, ...)
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Klanten: Bedrijven
  • Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Klanten: Key accounts
  • Domein: Detailhandel
  • Producten presenteren of demonstreren bij de klant en advies geven
  • Het commerciële voorstel uitwerken
    Samen met de klant de voorwaarden van de verkoopovereenkomst of de prijsraming overeenkomen
  • Domein: Distributie
  • De klantenwerving administratief opvolgen en het team informeren
  • Domein: Intermediaire handel
  • Domein: Groothandel
  • De bestelling (beschikbaarheid van producten, leveringstermijn, behandeling van klachten, ...) en de klanten (getrouwheidsacties, tevredenheidsenquêtes, aanmaningen, ...) opvolgen
  • Commerciële acties uitvoeren tijdens evenementen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een levereanciers actief in de B2B markt van Office & Work Solutions, van papier en inktpatronen tot hygiene en beschermingsmiddelen. Ze zijn een multinational vertegenwoordigd in 45 landen en 5 continenten en de marktleider in de Benelux.


Dit is hoe jouw loonpakket er zal uitzien:

  • Ontvang een aantrekkelijk brutoloon op basis van jouw ervaring (2700 – 3300 euro)
  • Behaal je de vooropgestelde targets? Dan ontvang je een bonus tot 15% van je bruto salaris
  • Maaltijdcheques van 7,50 euro per dag
  • Laptop van de firma
  • Pensioen- en hospitalisatieverzekering
  • Geniet van 20 wettelijke vakantiedagen, aangevuld met 6 extra verlofdagen
  • Hybride werken: één keer per week word je (indien mogelijk voor jou) verwacht in Vottem (Luik) (er is een pool-wagen ter beschikking), daarnaast mag je 2 dagen per week van thuis werken. Verder werk je op het moderne kantoor in Berchem

Solliciteren

Unique Tongeren
+32 (0)12 24 22 80

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht